Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Coneix els fonaments teòrics de la rítmica i la seva vessant pedagògica en l'educació primària.
 A2 Elabora propostes de programació adequades a diferents situacions a l'aula.
 MEMD1 Coneix els fonaments teòrics de la rítmica i la seva vessant pedagògica en l'educació primària.
 MEMD4 Determina els aspectes que integren l'educació musical en l'etapa de l'educació primària, doina les estratègies i els recursos metodològics i didàctics necessaris.
 MEMD5 Determina els aspectes que integren l'educació musical en l'etapa de l'educació primària, doina les estratègies i els recursos metodològics i didàctics necessaris.
 MEMD6 Elabora propostes de programació adequades a diferents situacions de l'aula.
 MEMD1 Coneix els fonaments teòrics de la rítmica i la seva vessant pedagògica en l'educació primària.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes
Comprèn els elements que composen una disciplina
Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació
Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura
Fa aportacions significatives o certes innovacions
 B2 Elabora una estratègia per a resoldre el problema
 B3 Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses
Troba nous mètodes per fer les coses
 B6 Sap respondre a les preguntes que se li formulen
Es presenta voluntari per fer presentacions oportunes en públic
Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C2 Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
 C4 Produeix un text escrit gramaticalment correcte
 C6 Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals