DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | HABILITATS COMUNICATIVES | Codi | 11274004 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Formació bàsica | Primer | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||||||
Sessió Magistral |
|
Exposició dels continguts de l'assignatura. | |||||||||||
Debats |
|
Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat. | |||||||||||
Presentacions / exposicions |
|
Exposició oral per part dels alumnes d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita). | |||||||||||
Fòrums de discussió |
|
Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit acadèmic i/o professional. | |||||||||||
Pràctiques a través de TIC |
|
Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través de les TIC de manera autònoma. | |||||||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. | |||||||||||
Treballs |
|
Treballs realitzat perl'alumnat utilitzant la metodologia activa del "Treball per projectes". | |||||||||||
Proves orals |
|
Proves que inclouen preguntes obertes i/o tancades sobre un tema o aspecte concret. L'alumne ha de respondre de manera directa i oral a la formulació de la pregunta. | |||||||||||
Proves pràctiques |
|
Proves que inclouen activitats, problemes o casos a resoldre. L'alumne ha de donar resposta a l'activitat plantejada, plasmant de manera pràctica, els coneixements teòrics i pràctics de l'assignatura. | |||||||||||
Proves mixtes |
|
Proves que combinen preguntes de desenvolupament, preguntes objectives de preguntes curtes i/o proves objectives tipus test. | |||||||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'avaluació serà contínua. Es tindran en compte les reflexions iproduccions dels treballs per projectes, dels estudis de casos, delsrole-playings, i la recerca autònoma d'informació per aldesenvolupament de les exposicions i debats. Seran valorats positivament la participació en els seminaris, debats, forums, etc. Les tècniques d'avaluació que s'utilitzaran seran: Tècniques d'observació directa (registros anecdòticsarratius, llistes de control, escales de qualificació/estimació), anàliside realitzacions (anàlisi de tasques, portafolis, escales de valoració,taules de criteris), tècniques d'informació directa (qüestionaris,diaris, inventaris, entrevistes), proves (proves d'execució oaplicació, proves orals, proves escrites). Per poder fer l'avaluació ponderada de la matèria serà necessari presentar totes les activitats obligatòries de cadascú dels mòduls amb pes a la qualificació final, i la nota mínima de cadascuna de les tasques presentades haurà de ser superior a 3. |