Bàsica

- ALEGRE, M. A. (2006). L’acollida i l’escolarització de l’alumnat d’origen estranger al sistema educatiu català. A BONAL, X. (Dir). L’Estat de l’educació s Catalunya.Anuari 2005. Barcelona, Ed. Mediterrània, 2006.

- ANTON, M. (2007). Planificar l'etapa 0-6. Barcelona: Graó.

- ANTÚNEZ S. (1993). Claves para la organización de centros escolares. Barcelona: Horsori.

- ANTÚNEZ, S. i GAIRÍN, J. (1996). Fundamentos y prácticas de la organización escolar. Barcelona: Graó.

- ARMENGOL, C. i altres (2003). Seguint el fil de l’organització. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Col.lecció Materials, Publicacions UAB.

- BASEDAS, E., HUGUET, T. i SOLÉ, I. (2006). Aprendre a ensenyar a Educació Infantil. Barcelona: Graó

- CORBELLA, X., SOLDEVILA, B. (2010). Receptes per a cuinar un bon curs. Reflexions i recursos per a l’educació a P-3.  Tarragona: La Xaveta edicions.

- CORONEL, J.M.; LÓPEZ, J. y SANCHEZ, M. (1994). Para comprender las organizaciones escolares. Sevilla: Repiso.

- GAIRÍN, J. y DARDER, P. (Coord.) (1996). Organización de centros educativos. Barcelona: Praxis.

- IRANZO, P. (2009). Innovando en educación. Formar-se para cambiar: un viaje personal. Barcelona: Erasmus ediciones.

- JACKSON, P. W (2000) La vida en las aulas. Madrid: Morata.

- MARTÍN, X. (2006). Investigar y aprender. Cómo organizar un proyecto. Barcelona: ICE UB Horsori.

- MAJORAL, S. (2006) ¡Veo todo el mundo! Crcer juntos haciendo proyectos. Barcelona: Octaedro.

- SANTOS, M. (2001): La escuela que aprende. Madrid: Morata.

- ZABALZA, M. A. (2008). Diarios de clase: un instrumento de investigación y desarrollo profesional. Madrid: Narcea.


Webs d’interès

http://www.gencat.cat/educacio

http://www.xtec.cat

Complementària