Objectius Competències
Conèixer els desenvolupaments teòric-pràctics de l'ensenyament i l'aprenentatge de la llengua i la literatura. AP1
BP4
CP4
Transformar els currículums en programes d'activitats i de treball. AP2
AP4
AP5
AP6
AP8
AP9
BP3
BP4
BP6
BP7
CP3
Adquirir criteris de selecció i elaboració de materials educatius. AP3
AP4
AP5
BP1
BP3
CP3
Fomentar un clima que faciliti l'aprenentatge i valori les aportacions dels estudiants. AP2
AP7
BP2
BP6
CP5
Integrar la formació en comunicació audiovisual i multimèdia en el procés d'ensenyament/aprenentatge de la llengua i la literatura. AP5
AP8
BP6
CP2
CP3
Identificar estratègies i tècniques d'avaluació i entendre l'avaluació com un instrument de regulació i estímul a l'esforç. AP2
AP6
BP3
BP4
CP2
Conèixer la normativa i organització institucional del sistema educatiu i models de millora de la qualitat amb aplicació als centres d'ensenyament. AP1
AP9
BP3
CP3
Treballar en equip i cooperar amb altres docents, amb professionals de l'educació, professionals dels serveis educatius i amb les famílies. AP11
BP1
BP5
CP5
Interessar-se per la pròpia formació permanent, reconeixent aspectes de millora en el seu exercici professional. AP10
BP7
CP6
Prendre consciència de les pròpies creences i estereotips culturals i les implicacions d'aquests en la seva actuació professional. AP10
AP11
BP2
CP5
Identificar el potencial educatiu i pedagògic de les TIC per utilitzar-lo com a instrument pel disseny i desenvolupament de la docència. AP3
AP8
BP2
CP2