DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | TRASTORNS EMOCIONALS I CONDUCTUALS EN INFANTS I ADOLESCENTS | Codi | 11685203 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||
Sessió Magistral |
|
S'avalaurà mitjançant un examen i assistència | ||||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
S'avaluarà mitjançant l'examen i assistència-participació a classe | 10 | |||||||
Presentacions / exposicions |
|
Es farà en grup de dos alumnes o individual (depenent del nombre d'alumnes) | 25 | |||||||
Proves mixtes |
|
Examen amb preguntes curtes i casos clinics | 60 | |||||||
Altres | Assistència i participació a classe |
5 |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per aprovar l'assignatura s'han d'haver realitzat les diferents activitats i treure coma mínim un 4 per poder fer la mitja ( examen, exposició i participació-assistència). No hi ha segona convocatòria. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |