Bàsica ALEGRE, M.A, L’acollida i l’escolarització de l’alumnat d’origen estranger al sistema educatiu català., 2006, Ed. Mediterrània.Barcelona
ANTUNEZ, S., Claves para la organización de centros escolares, 1993, Horsori. Barcelona.
ANTÚNEZ, S. i GAIRÍN, J., La organización escolar: práctica y fundamentos, 1996, Graó. Barcelona.
ARMENGOL, C. i altres, Seguint el fil de l’organització., 2003, Col.lecció Materials, Publicacions UAB. Bellaterr
CORONEL, J.M.; LÓPEZ, J. y SANCHEZ, M., Para comprender las organizaciones escolares., 1994, Repiso, Sevilla.
GAIRÍN, J. y DARDER, P. (Coord.), Organización de centros educativos. Aspectos básicos., 1996, Praxis, Barcelona.
JACKSON, P. W (2000), La Vida en las aulas, , 2000, Morata, Madrid.
SANTOS, M., La escuela que aprende, 2001, Morata, Madrid.

- ALEGRE, M.A.(2006). L’acollida i l’escolarització de l’alumnat d’origen estranger al sistema educatiu català. A BONAL, X (dir). L’Estat de l’educació s Catalunya.Anuari 2005. Barcelona, Ed. Mediterrània, 2006.

- ANTÚNEZ S. (1993). Claves para la organización de centros escolares. Horsori, Barcelona.

- ANTÚNEZ, S. i GAIRÍN, J. (1996). La organización escolar: práctica y fundamentos. Graó, Barcelona.

- ARMENGOL, C. i altres (2003). Seguint el fil de l’organització. Col.lecció Materials, Publicacions UAB. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès.

- CORONEL, J.M.; LÓPEZ, J. y SANCHEZ, M. (1994). Para comprender las organizaciones escolares. Repiso, Sevilla.

- GAIRÍN, J. y DARDER, P. (Coord.) (1996). Organización de centros educativos. Aspectos básicos. Praxis, Barcelona.

- JACKSON, P. W (2000) La Vida en las aulas, Morata, Madrid.

- SANTOS, M. (2001): La escuela que aprende. Morata, Madrid.

Webs d’interès

http://www.gencat.cat/educacio

http://www.xtec.cat

Complementària