DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | CONSERVACIÓ DEL PATRIMONI CULTURAL | Codi | 12071012 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Reconèixer l'evolució de la noció de patrimoni cultural. De l'època clàssica a l'actualitat. | A1 A2 A4 A5 A6 A9 A10 A11 |
B1 B2 B3 B4 B6 |
C3 C5 |
Introducció a les teories de la restauració: la formulació del concepte de monument. | A1 A2 A4 A5 A6 A9 A10 A11 |
B1 B2 B3 B4 B6 |
|
Identificar i relacionar les principals tendències en la conservació al segle XIX. | A1 A2 A4 A5 A6 A9 A10 A11 |
B1 B2 B3 B4 B6 |
C5 |
Distingir i explicar les diferents recomanacions i documents "normatius". | A1 A2 A4 A5 A6 A9 A10 A11 |
B1 B2 B3 B4 B6 |
|
Comprendre el Restauro scientifico i el Restauro critico, i diferenciar-los. | A1 A2 A4 A5 A6 A9 A10 A11 |
B1 B2 B3 B4 B6 |
|
Conèixer la teoria del restauro de Cesare Brandi. | A1 A2 A4 A5 A6 A9 A10 A11 |
B1 B2 B3 B4 B6 |
C5 |
Prendre consciència de la problemàtica de la conservació de monuments a l'actualitat. | A1 A2 A4 A5 A6 A9 A10 A11 |
B1 B2 B3 B4 B6 |
C3 C5 |
Avaluar la funció social del patrimoni cultural i sensibilitzar-se'n. | A1 A2 A4 A5 A6 A9 A10 A11 |
B1 B2 B3 B4 B6 |
C3 C5 |
Ser capaços de cercar informació i ordenar-la en funció del seu significat i importància. | A2 A9 |
B1 B2 B3 B4 B6 |
C3 C5 |
Analitzar de forma sistemàtica un monument. | A2 A9 |
B1 B2 B3 B4 B6 |
C3 C5 |