DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | ANIMACIÓ AUDIOVISUAL | Codi | 12111211 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er i 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
- Que l'alumnat es familiaritzi amb les diferents tecnologies de l'animació audiovisual digital. - Que conegui i adquireixi les tècniques i els procediments per generar productes d'animació en 3D principalment, així com altres coneixements comuns a d'altres disciplines d'animació. - Que sigui capaç de dissenyar i elaborar projectes de comunicació audiovisual amb imatges digitals animades. | A4 A16 A18 A19 A22 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B13 B15 |
C2 C3 C4 |
Les classes pràctiques permetran aprendre i desenvolupar les tècniques d'animació digital 3D mitjançant el programa Blender. Durant el curs, l'alumnat haurà de realitzar una sèrie d'exercicis avaluables que serviran per demostrar els coneixements adquirits. | A4 A16 A19 A20 A21 A22 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B11 B12 B13 B14 B15 |
C2 C3 C4 |