Objectius Competències
- Que l'alumnat es familiaritzi amb les diferents tecnologies de l'animació audiovisual digital. - Que conegui i adquireixi les tècniques i els procediments per generar productes d'animació en 3D principalment, així com altres coneixements comuns a d'altres disciplines d'animació. - Que sigui capaç de dissenyar i elaborar projectes de comunicació audiovisual amb imatges digitals animades. A4
A16
A18
A19
A22
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B9
B10
B11
B12
B13
B15
C2
C3
C4
Les classes pràctiques permetran aprendre i desenvolupar les tècniques d'animació digital 3D mitjançant el programa Blender. Durant el curs, l'alumnat haurà de realitzar una sèrie d'exercicis avaluables que serviran per demostrar els coneixements adquirits. A4
A16
A19
A20
A21
A22
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B9
B11
B12
B13
B14
B15
C2
C3
C4