DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | GEOGRAFIA:TERRITORI I SOCIETAT I | Codi | 12214007 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A17 |
Coneixement directe del territori i reflexió escrita sobre les interrelacions dels diferents fenòmens geogràfics observats | |
A23 |
Realització d’exercicis de caràcter estadístic, gràfic i cartografic a partir de tècniques pròpies de la geografia amb el suport de les TIC i sense Coneixement directe del territori i reflexió escrita sobre les interrelacions dels diferents fenòmens geogràfics observats | |
A24 |
Realització d’exercicis de caràcter estadístic, gràfic i cartografic a partir de tècniques pròpies de la geografia amb el suport de les TIC i sense Coneixement directe del territori i reflexió escrita sobre les interrelacions dels diferents fenòmens geogràfics observats | |
A25 |
Realització d'exercicis de caràcter estadístic, gràfic i cartografic a partir de tècniques pròpies de la geografia amb el suport de les TIC i sense Coneixement directe del territori i reflexió escrita sobre les interrelacions dels diferents fenòmens geogràfics observats | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Comprensió de conceptes fonamentals relacionats amb aspectes i mètodes propis de la geografia Coneixement directe del territori i reflexió escrita sobre les interrelacions dels diferents fenòmens geogràfics observats | |
B4 |
Coneixement directe del territori i reflexió escrita sobre les interrelacions dels diferents fenòmens geogràfics observats | |
B8 |
Comprensió de conceptes fonamentals relacionats amb aspectes i mètodes propis de la geografia Coneixement directe del territori i reflexió escrita sobre les interrelacions dels diferents fenòmens geogràfics observats | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |