DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | TEORIA DE L'ART | Codi | 12214112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A1 | Conèixer les coordenades espaciotemporals (diacronia i sincronia), els límits i les interrelacions geogràfiques i culturals de la història de l’art | |
A2 | Analitzar la visió diacrònica general de la història de l'art universal | |
A5 | Analitzar el coneixement sistemàtic i integrat del fet artístic: diferents llenguatges (arquitectura i urbanisme, escultura, pintura, fotografia, cinema, música, etc.), procediments i tècniques de la producció artística al llarg de la història | |
A6 | Interpretar les principals fonts literàries i documentals de la història de l’art | |
A8 | Aplicar les diferents metodologies d’aproximació a la història de l’art i de la seva contingència històrica (historiografia de l’art) | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B1 | Aprendre a aprendre | |
B2 | Resoldre problemes de forma efectiva | |
B3 | Aplicar pensament crític, lògic i creatiu | |
B7 | Comunicar-se de manera efectiva i amb assertivitat en l'entorn laboral i com a ciutadà | |
B8 | Sensibilització en temes mediambientals | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |