DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | HISTÒRIA DE LES IDEES ESTÈTIQUES | Codi | 12214117 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A1 | Conèixer les coordenades espaciotemporals (diacronia i sincronia), els límits i les interrelacions geogràfiques i culturals de la història de l’art | |
A2 | Analitzar la visió diacrònica general de la història de l'art universal | |
A5 | Analitzar el coneixement sistemàtic i integrat del fet artístic: diferents llenguatges (arquitectura i urbanisme, escultura, pintura, fotografia, cinema, música, etc.), procediments i tècniques de la producció artística al llarg de la història | |
A6 | Interpretar les principals fonts literàries i documentals de la història de l’art | |
A16 | Conèixer els diferents períodes de la història universal | |
A19 | Conèixer la relació interdisciplinària de les humanitats: filosofia, llengües antigues, lingüística, semiòtica, història del teatre i la literatura, història de la música, mitologia clàssica, història de les grans religions, sociologia i antropologia | |
A32 | Manejar la terminologia bàsica de l’antropologia social i cultural | |
A33 | Conèixer i comprendre a un nivell elemental els sistemes socials (parentesc, religió i visió del món, política, economia, gènere, art, etc.) i les seves dinàmiques dins de cultures específiques | |
A34 | Conèixer i comprendre els processos contemporanis de multiculturalisme, interculturalitat i diversitat cultural | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C4 | Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |