DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | HISTÒRIA DE LA MÚSICA I DE L'ESPECTACLE | Codi | 12214120 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Haver estructurat una visió panoràmica sobre la història de la música occidental Reconèixer i saber situar obres musicals dins d'un període històric, establint relacions interdisciplinàries i aprenent a distingir els grans gèneres Establir les bases necessàries per crear futurs consumidors directes de música formats en la matèria, integrant així la cultura musical en tota la seva diversitat al paquet competencial de graduat en Història de l'Art | |
A2 |
Haver estructurat una visió panoràmica sobre la història de la música occidental Reconèixer i saber situar obres musicals dins d'un període històric, establint relacions interdisciplinàries i aprenent a distingir els grans gèneres Establir les bases necessàries per crear futurs consumidors directes de música formats en la matèria, integrant així la cultura musical en tota la seva diversitat al paquet competencial de graduat en Història de l'Art | |
A5 |
Recòneixer i saber situar obres musicals dins d'un període històric, establint relacions interdisciplinàries i aprenent a distingir els grans gèneres Ampliar la visió cultural amb una panoràmica sobre la història de l'espectacle i aprofundir en la relació entre la música i les arts escèniques Reconèixer i saber situar obres musicals dins d'un període històric, establint relacions interdisciplinàries i aprenent a distingir els grans gèneres Ampliar la visió cultural amb una panoràmica sobre la història de l'espectacle i aprofundir en la relació música-arts escèniques Conèixer i interpretar les diverses formes de la relació entre text i música, especialment pel que fa al valor subjacent del mite com a generador de esquemes narratius, personatges i formes simbòliques per a les múltiples modalitats del espectacle i les arts escèniques | |
A10 |
Reconèixer i saber situar obres musicals dins d'un període històric, establint relacions interdisciplinàries i aprenent a distingir els grans gèneres | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |