Tema Subtema
Ia. Part: Concepte de Relacions Públiques (RRPP)
Definicions.
Diferències entre les Relacions Públiques, la Publicitat, el Periodisme i el Màrketing
Les RRPP del Marketing Communication X les RRPP Corporatives
Els objectius de les RRPP
IIa. Part: Les Relacions Públiques com a procés
La investigació com a procés de les RRPP Els públics
Auditoria de comunicació
Auditoria de percepcions i actituds dels públics
Auditoria Social
La planificació com a procés de les RRPP Diferencia entre Estratègia i Tàctica
La comunicació com a procés de les RRPP
L’avaluació com a procés de les RRPP
IIIa. Part: Tècniques i Eines de les RRPP
Comunicació Interna Cartes de benvinguda, bolletí intern, intranet, reunions, taulell d'anuncis, etc.
L'organització d'esdeveniments Congressos, jornades, taules rodones, etc.
Calendari i el “Check list”
Gestió del Balanç Social y Responsabilitat Social Corporativa Memòria Anual
Les RRPP i els assumptes públics (Formació de portaveu) Manual de Crisi
Les RRPP i els assumptes públics (Comunicació de Crisi)
Les relacions amb els accionistes Memòria Anual
Les relacions amb els mitjans de comunicació
Publicity Nota de premsa, Dossier de premsa, convocatòria de premsa, Sala de premsa virtual, etc.
Les RRPP i les noves tecnologies Facebook, Community Manager, etc.