DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | MIGRACIONS I MULTICULTURALITAT | Codi | 12815102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Reconèixer el concepte de cultura i altres associats com a eines científiques vàlides per a l'estudi de la diversitat cultural i comprometre's amb el relativisme cultural. | AC4 |
BC1 |
CC2 CC5 |
Entendre la globaització com el marc en què cal entendre els actuals processos migratoris així com les circumstàncies en què les societats actuals encaixen la multiculturalitat. | AC4 |
BC2 |
CC1 |
Identificar les diferents eines polítiques amb què s'ha tractat la diversitat cultural, des de l'assimilació fins a les polítiques mlticulturals i entendre el fons ideològico-polític d'aquestes eines. | AC6 |
BC2 |
CC2 |
Reconèixer les teories amb què han estat estudiades les migracions, des d'inicis del S XX fins a l'actualitat. | AC6 |
BC2 |
CC2 |
Entendre com les societats i les cultures configuren els processos d'exclusió socials a partir de la construcció de la diferència com una forma de desigualtat. | AC4 |
BC2 |
CC2 |
Entendre els entorns urbans com a espais de multiculturalitat i aprendre a observar-los per identificar els conflictes associats als diferents usos que els collectius fan de l'espai urbà. | AC5 |
BC4 |
CC3 CC5 |
Ser capaç d'elaborar un treball individual que mostri la capacitat de l'alumne per obserar la realitat que l'envolta, entendre'n la complexitat i descriure i interpretar allò observat. | AC5 |
BC3 BC6 |
CC3 CC4 |