Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 CE5 Integrar les dimensions social, econòmica i ambiental en els treballs i projectes realitzats
 CE8 Justificar els resultats obtinguts
 CE9 Aplicar les tècniques pròpies del camp científic en un projecte concret
 CE10 Documentar correctament el treball (elaborar llibreta de laboratori o altres)
Fer una gestió adequada dels riscos al lloc de treball
Treballar de manera curosa i rigurosa
 CE11 Manipular correctament la instrumentació al laboratori
 CE12 Planteja correctament els càlculs necessaris, utilitzant les unitats adients
Tenir criteri per interpretar els resultats experimentals
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT1 Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç
 CT2 Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. (Ser digital)
Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. (Cercar)
Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. (Organitzar)
Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear)
Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació. (Compartir)
 CT3 Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo. (Comprensió)
Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina. (Anàlisi)
Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. (Creativitat)
Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista. (Innovació)
Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. (Avaluació)
 CT5 Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat)
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. (Construcció del discurs)
Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. (Eficàcia)
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. (Comunicació no verbal i ús de la veu)
Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. (Construcció del discurs)
Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (Eficàcia)
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge