DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | BASES D`EDUCACIÓ, ÈTICA I COMUNICACIÓ | Codi | 14224003 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | "Presentació de l'assignatura amb explicació dels criteris d'avaluació i Presentació dels casos de malat simulat" |
Sessió Magistral | Desenvolupament del bloc teòric del temari de Ètica, Comunicació i Educació |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Desenvolupament d'un problema on l'alumne elaborara un treball final i exposarà en públic sobre aspectes de comunicació. Assistència obligatòria. Avaluació en grup i individual |
Pràctiques clíniques | Treball amb simulació de conflictes de comunicació i necessitat de promoció de la salut |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària | Resolució d'un cas clínic a partir de la simulació de les pràctiques clíniques. En les diferents sessions es treballaran tant aspectes de comunicaicó, ètica i educació. S'haurà de realitzar un informe biopsicosocial, un treball per escrit de promoció de la salut i una exposició d'aquest treball. Assistència obligatòria. avaluació en grup i individual |
Atenció personalitzada |