Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Recerca |
|
AR4 |
Identificar els factors biològics i ambientals que incrementen la vulnerabilitat dels subjectes als neurotòxicos |
|
AR5 |
Compendre les diferències biològiques i psicològiques al llarg del cicle vital |
|
AR6 |
Tenir habilitats per formular hipòtesis dissenyar experiments i aplicar la metodologia estadística adequada en cada cas |
|
AR7 |
Seleccionar i aplicar els dissenys d’investigació, els procediments per formular i contrastar hipòtesis i la interpretació de resultats en els estudis de neurotoxicología i/o Psicofarmacologia |
|
AR9 |
Ser capaços d'identificar els factors ambientals susceptibles d'alterar la conducta de l'organisme, i valorar els riscos derivats de la exposició a substàncies neuroactives (neurotòxics i psicofàrmacs) |
|
AR10 |
Saber interpretar situacions relacionades amb la salut mental la genètica i l’ambient. |
|
AR11 |
Planificar, executar i explicar experiments i saber informar-se en l’ambit de la salut mental |
|
AR12 |
Saber emprar la bibliografia científica |
|
AR13 |
Tenir la capacitat per emprar els coneixements, destreses i habilitats anteriors per elaborar un projecte de recerca |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Recerca |
|
BR1 |
Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals |
|
BR4 |
Resoldre problemes de manera efectiva |
|
BR5 |
Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica |
|
BR13 |
Aprendre a aprendre |
|
BR14 |
Planificació i organització |
|
BR15 |
Promoure una actitud orientada a la motivació per la qualitat |
|
BR16 |
Sensibilitat pel medi ambient |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
Recerca |
|
CR1 |
Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del màster. |
|
CR2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau |
|
CR4 |
Desenvolupament d’habilitats informacionals. |