Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Recerca |
|
AR1 |
Compendre en profunditat el principis bàsics en que es fonamenta la neurotoxicologia i la psicofarmacologia. |
|
AR2 |
Dominar les bases per comprendre els mecanismes d’acció de les substàncies neurotòxiques (tóxics ambientals, drogues d’abús i fàrmacs) |
|
AR3 |
Comprendre i definir els sistemes neurals i estructures implicades en la conducta normal i patològica |
|
AR4 |
Identificar els factors biològics i ambientals que incrementen la vulnerabilitat dels subjectes als neurotòxicos |
|
AR8 |
Ser capaç de jutjar els riscos derivats de l’exposició/us de neurotòxics i psicofàrmacs. |
|
AR9 |
Ser capaços d'identificar els factors ambientals susceptibles d'alterar la conducta de l'organisme, i valorar els riscos derivats de la exposició a substàncies neuroactives (neurotòxics i psicofàrmacs) |
|
AR11 |
Planificar, executar i explicar experiments i saber informar-se en l’ambit de la salut mental |
|
AR12 |
Saber emprar la bibliografia científica |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Recerca |
|
BR2 |
Treballar autònomament amb iniciativa |
|
BR3 |
Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants |
|
BR5 |
Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica |
|
BR6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable |
|
BR7 |
Considerar l’ètica i la integritat intel•lectual com a valors essencials a la pràctica professional |
|
BR8 |
Autoestima professional. Comprendre el valor del propi coneixement i del seu impacte a la societat/comunitat |
|
BR14 |
Planificació i organització |
|
BR15 |
Promoure una actitud orientada a la motivació per la qualitat |
|
BR16 |
Sensibilitat pel medi ambient |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social com ciutadà/na i com professional (Ciutadania) |
|
Recerca |
|
CR1 |
Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del màster. |
|
CR2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau |
|
CR3 |
Desenvolupament d’una perspectiva global del món en l’àrea específica on s’ubica el màster. |
|
CR4 |
Desenvolupament d’habilitats informacionals. |