DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | PSICOLOGIA EVOLUTIVA | Codi | 15051006 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Conèixer els principals continguts de les teories del desenvolupament | A3 A5 |
B1 |
|
2. Identificar les diferents etapes de la vida humana | A3 A5 |
B2 B4 B5 B12 |
|
3. Diferenciar les característiques bàsiques de cada etapa evolutiva | A3 |
B2 B4 B5 B12 |
|
4. Adquirir una metodologia de treball que fomenti el pensament crític | A4 A7 A9 A19 |
B3 B11 |
|
5. Identificar instruments teòric-pràctics per a la indagació de les diferents etapes de la psicologia evolutiva | A5 A6 A7 A11 |
B4 B5 |
|
6. Conscienciar a l'alumne de la necessitat de valorar els principis d'actuació des de l'ètica o la deontologia professional | A20 A23 A24 |
B6 B7 |
|
7. Argumentar sobre les diferències entre les teories del desenvolupament | B3 B11 B12 |
||
8. Prendre consciència dels diferents camps d'intervenció professional del treballador social | B5 B6 |
C3 |
|
9. Col.laborar de forma activa en el desenvolupament de l'assignatura | A1 A4 A6 A9 |
B1 B2 B5 |