Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis
A5
C3
Per valorar els casos pràctics proposats a classe es prendran en consideració dos elements: els exercicis presentats i la participació en classe pràctica.

b) Els exercicis presentats es valoraran d'acord amb l'estudi i anàlisi que s'hagi realitzat de la documentació mínima facilitada, l'adequada fonamentació de les respostes, l'esforç argumentatiu que es desenvolupi en les mateixes i la utilització de documentació complementària.

c) La participació en el debat del cas pràctic és un important element que contribueix a determinar deforma més precisa el grau d'assimilació dels coneixements adquirits per l'alumne.






A.ALUMNES ASISTENTS

AVALUACIÓ CONTÍNUA

Els alumnes asistents a classe estaran sotmesos al sistema d'evaluzció contínua.Per a fer-ho, hauran de resoldre les qüestions pràctiques que es vagin plantejant al llarg del quadrimestre.En aquest sentit les classes es diferencien en dues fases:

1- Taller: La realització del supòsit pràctic es desenvolupa a classe mitjançant l'utilització dels materials entregats.Així com, s'han de preparar mitjançant qualsevol altre tipus de material, la confecció de la pràctica a entregar la setmana següent.

2- Entrega i correcció dels supòsits pràctics: L'alumne haurà d'entregar la pràctica proposada a l'inici de la classe i preparada en la fase taller.

3- Prova de validació: Els alumnes que es sometin al sistema d'avaluacióc ontínua realitzaran una prova de validació, la data de la qual serà anunciada amb suficient antelació, en la que,fent ús del suport bibliogràfic, jurisprudencial o materials utilitzats a classe, hauran de superar un supòsit pràctic semblant als desenvolupats durant el curs.


30 % activitats de taller.

70 % prova de validació
Proves de desenvolupament
A1
A4
A5
A6
A7
C3
B.ALUMNES NO ASISTENTS I ALUMNES QUE NO SUPERIN LA PROVA DE VALIDACIÓ

AVALUACIÓ ORDINÀRIA

Es realitzarà una prova d'evaluació final en lA datA assenyaladA en la guia docent.

La prova final constarà de dues parts.

La primera consistirà a respondre a tres preguntes de les lliçons del programa i tindrà una durada d'una hora i mitjana|mitja.

La segona raurà a realitzar un cas pràctic, únicament pels alumnes que no haguessin superat les classes pràctiques, sent la seva durada d'una hora. Per al desenvolupament d'aquesta segona part, els alumnes podran valer-se de tots els materials bibliogràfics, normatius i jurisprudencials que considerin oportú, excepte els materials amb suport informàtic. No estarà permès l'intercanvi entre els alumnes de l'esmentada documentació.
Cada una de les preguntes teòriques i el cas pràctic de les proves d'avaluació final es qualificaran de zero a deu punts. La qualificació de cada prova s'obtindrà de la mitjana|mitja corresponent, superant-se l'assignatura amb l'obtenció de cinc punts. Per assolir aquesta qualificació s'ha de tenir en compte que el contingut de l'examen ha de ser proporcionat.

Les preguntes teóriques puntuaran un 80 % de la nota i el cas practic un 20 %
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria