Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A9
C5
Es realitzaran tres proves avaluatives on es treballarà amb dilemes ètics i altres aspectes d'ètica interrelacionats amb la teoria donada i el material bibliogràfic adient.
Serán d'ètica aplicada en l'àmbit de la intervenció social
Es començaran a treballar a classe de manera grupal i conjunta intentant afavorir el debat i la discussió. L'objectiu és promocionar la reflexió i l'escolta


A nivel individual, es realitzarà un comentari d'un article relacionat o audiovisual
Els casos d'ètica aplicada valdrán 15% de la nota cadascun (total 45%)











L'altre prova avaluativa individual valdrà 10%
Proves de desenvolupament
A9
A15
C5
Prova objectiva sobre tot el contingut teòric de la matèria.
valdrà 45% de lla nota
Altres  

L'actitud i la participació a classe es valoraran positivament si es realitzen les tasques encomanades. per l'assoliment dels objectius Cal haver entregat almenys la meitat de les requerides

 
Altres comentaris i segona convocatòria

Primera convocatòria:

L'avaluació és continuada i correspón a la suma dels treballs i de la prova de desenvolupament.

L'alumne pot triar fer-los tots o alguns lliurement. L'alumne que decideix no fer-ne cap pel motiu que sigui, ha de tenir present que la prova escrita és la mateixa que per la resta de companys i que en cap cas podrá aprovar ja que només val un 45% de la nota. Això significa, que per aprovar a la primera convocatòria, és requisit imprescindible atendre a la realització d'aquests.

La prova escrita será de desenvolupament sobre la teoria donada

Els treballs pràctics avaluatius es sumaran a la nota de la prova escrita. No seran recuperables si es suspén l'assignatura per no haver tret suficientment nota en els treballs pràctics. En aquest supòsit, caldrà doncs que l'alumne es presenti a la segona convocatòria a la prova de desenvolupament per si pot superar la nota treta a la primera convocatòria i aprovar l'assignatura. Cal atendre a que els treballs de major pes són grupals i són el resultat d'un treball conjunt.

Els alumnes que no hagin realitzat i entregat els treballs dins el termini de la primera convocatòria no ho podràn fer per la segona. S'entreveu que a la primera convocatoria cal haver fet alguna de les altres proves avaluatives per assegurar-se la superació de l'assignatura

No s'acceptaran treballs fora del termini establert i dins de la primera convocatòria

Segona convocatòria:

L'avaluació pot ser continuada o única per aquells alumnes que només es presenten a la prova escrita.

Es mantindrà la nota dels treballs realitzats durant el curs per els alumnes que hagin optat per l'avaluació continuada.

La prova escrita sobre la part teòrica serà de desenvolupament com la primera convocatòria

Els alumnes que no hagin fet els treballs no tindran l'opció de fer-los ja que s'entèn que s'acullen a l'avaluació única

S'entreveu per els alumnes d'avaluació continuada que no és posible aprovar l'assignatura donat que la prova escrita només representa el 45% de la nota si no s'ha fet i presentat algún de les altres proves avaluatives.

Un alumne presentat a avaluació continuada a la primera convocatòria no pot pasar-se a única a la segona sota cap concepte.

Poden haver-hi alumnes que optin per l'avaluació única a la segona convocatòria i aleshores, la nota seria el resultant d'aquesta prova escrita que no ha de ser la mateixa que la dels que s'han acollit a l'avaluació continuada

En cap cas, es guardaran notes per posteriors convocatòries.

No s'acceptaran treballs fora del termini establert

Els alumnes que durant el transcurs de les proves avaluatives hagin copiat o se'ls hi vegi durant la realització de la prova en actitud sospitosa d'acord a l'establert, poden ser motiu de suspés automàticament