Metodologies Competències Descripció Pes        
Supervisió
A2
A8
A15
B3
B5
Es tracta d’elaborar un quadern de camp que sistematitzi l’experiència tant personal / professional. També s’haurà de registrar i analitzar la participació de cada estudiant en el seu grup de treball i les dinàmiques que en ell s'estableixen 20%
Supòsits pràctics/ estudi de casos
A6
A13
A14
B1
B3

Cada cas plantejat a classe tindrà un valor final de:

El CAS 1 serà de lliurament individual i te un valor del 15 %


15%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A2
A6
A13
B1
B3

Cada cas plantejat a classe tindrà un valor final de:

El CAS 2 serà de lliurament i valoració de grup te un valor de 30 %

El CAS 3 serà de lliurament i valoració de grup te un valor de 20%
50%
Altres  

Assistència a la classe. És obligatori un 80%.d'assistència a classe. Més de 3 absències la valoració de l'assistència serà 0 Es controlarà l'assistència.

15%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

1-· La dinàmica de l'assignatura i la confiança per poder treballar en equips petits fan imprescindible l'assistència dels estudiants a classe i i així garantir el procés de treball plantejat. La presencia i l'establiment d'una bona dinàmica d'equip és un requisit imprescindible de l'assignatura.

L'assignatura s'avaluarà continuadament i es realitzarà el seguiment dels diferents equips d'estudiants en el marc de l'aula.

2. De totes les sessions programades de l'assignatura pot donar-se que 4 sessions de treball hagin de canviar de l'horari oficial previst. Les sessions de mati passin a la tarda o a l'inrevés per tal de adaptar-nos als equips de professionals col.laboradors .


Segona convocatòria, degut a les característiques de l'assignatura descrites anteriorment, s'establirà, de manera excepcional, un sistema d'avaluació singular que caldrà consultar i confirmar amb la professora responsable del grup i a la coordinadora de l'assignatura.