Descripció Pes
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes Consultar descripció detallada en Altres comentaris. 100%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

La modalitat PBL implica un sistema d'avaluació continuada.

A l'hora de valorar la nota final, es tindrà en compte l'adequació dels resultats obtinguts amb els termes del contracte d'aprenentatge signat al principi de curs.

Els elements que es valoraran són tant de caràcter individual com col•lectiu, d'acord amb la naturalesa de les diverses activitats d'avaluació que s'aniran realitzant durant el curs.

Així, es tindrà en compte:

- amb caràcter prioritari, els treballs o informes individuals i, en general, qualsevol aportació de caire individual (com la realització voluntària de tests d'avaluació de coneixements, la participació en debats a través de la plataforma virtual, les aportacions durant les sessions presencials...)

- les autoavaluacions (de caràcter periòdic)

- les avaluacions recíproques (de caràcter periòdic)

- la carpeta o dossier de l'equip. La carpeta és un instrument d'avaluació que ha de contenir tota la informació relativa a la tasca de grup, així com els materials utilitzats.

Durant el curs, es podrà anar fent un seguiment dels resultats de les diverses activitats col•lectives o individuals, en horaris de tutories.

En aquells casos en que l'avaluació no sigui positiva o l'alumne s'hagi desdit del sistema d'aprenentatge durant el curs, la qualificació serà de suspens.

Es considerarà que l'alumne ha renunciat a seguir el sistema d'avaluació continuada si el segon escrit processal no compleix els mínims de qualitat que s'hauran treballat amb anterioritat.

La segona convocatòria es resoldrà amb un examen que constarà de dues parts: una pregunta escrita (5 punts) i la resolució d'un supòsit pràctic (5 punts).

L'alumne que opti per anar directament a segona convocatòria haurà de preparar-se l'assignatura per lliure, podent consultar en horari de tutories tot allò que cregui oportú en relació amb els continguts del temari o els materials per preparar-lo.