DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | METODOLOGIES INNOVADORES D'INTERVENCIÓ EN PROCESSOS DE CANVI | Codi | 15685102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
A partir d'un informe real sobre una intervenció social i/o educativa, es plantejarà l'anàlisi i millora del mateix tenint en compte els materials i continguts del bloc temàtic 4. L'activitat es realitzarà de forma individual. Es valorarà la incorporació de recursos ètics i narratius que contribueixin a la innovació i millora d'una intervenció social i/o educativa. |
45% | ||||||
Treballs col·laboratius. |
|
El treball es realitzarà de forma grupal. Els diferents membres del grup (màxim 3 persones) -i amb el vistiplau del profesor/a- pactaran el projecte/intervenció/àmbit sobre el que es desenvoluparà una anàlisi que contribueixi a la detecció i/o disseny d'estratègies innovadores d'intervenció socioeducatives. Es valorarà la capacitat d'analitzar de forma crítica i reflexiva així com l'aportació d'elements, estratègies i metodologies innovadores per la millora de l'intervenció motiu d'anàlisi. |
35% | ||||||
Presentacions / exposicions |
|
Aquesta activitat es realitzarà de forma col·lectiva. El grup que hagi realitzat el treball col·laboratiu farà una presentació dels principals resultats del mateix. Hauran de participar tots els membres del grup. Es tindrà en compte la capacitat de síntesi i la utilització d'un discurs coherent i amb vocabulari adequat a la temàtica presentada. |
20% | ||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
S'establirà un període perquè els estudiants puguin lliurar les activitats no superades en l'avaluació continuada. |