DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | TREBALL DE FI MÀSTER | Codi | 15685301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Treball fi de màster | Primer | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE1 |
Coneix i comprèn els paradigmes i les relacions entre la teoria i la pràctica en l'àmbit de la intervenció social i educativa. | |
CE2 |
Demostra capacitat per a l'anàlisi crítica de l'impacte social de la investigació en l'àmbit social i educatiu. Incorpora processos de la investigació en el disseny de la intervenció social i educativa. Integra en el disseny i desenvolupament de la investigació la perspectiva de l'impacte social. Identifica els impactes socials en la investigació: outputs aconseguits i la seva implicació social, educativa, política, cultural, etc., valorant el paper de diferents agents en la generació d'impacte. | |
CE3 |
Demostra un coneixement avançat del procés d'investigació, amb capacitat per reconèixer i validar problemes en el camp de la investigació social i educativa. És capaç de desenvolupar un enfocament estratègic de la investigació ajustat a l'objecte de l'estudi. Desenvolupa un pensament original i crític, juntament amb la capacitat de construir arguments coherents i fonamentats i articular teories i idees de forma clara. Justifica l'ús i demostra domini de les tècniques quantitatives i qualitatives en el disseny de la investigació plantejada en el Treball de fi de màster. Analitza i utilitza críticament les fonts d'informació i la bibliografia especialitzada en l'àmbit social i educatiu. Incorpora en les conclusions de la memòria del Treball de fi de màster una valoració autocrítica i possibilitats de millora sobre la investigació realitzada. | |
CE4 |
Defensa les seves conclusions- i els coneixements i raons que les sustenten- adaptades a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats. Identifica necessitats i noves realitats en contextos globals i internacionals que permeten transferir aprenentatges innovadors cap a àmbits de desenvolupament professional i d'investigació del nostre entorn pròxim. Presenta de forma coherent i rogorosa un treball d'investigació tant en la seva formulació escrita a mode d'informe d'investigació com en el marc d'una presentació pública. | |
CE5 |
Identifica i analitza els recursos humans, institucionals, legals, comunitaris existents en un determinat context geogràfic, com també la relació que mantenen entre ells. | |
CE8 |
Analitza de forma crítica i reflexiva les pràctiques d'intervenció de diferents equips multidisciplinaris i identifica noves formes d'actuació. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Planifica i desenvolupa el treball/projecte de forma autònoma, organitzada i científica. Genera un document científic pel que fa a estructura i continguts. Presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM). | |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-la en futurs projectes. Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta. Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. | |
CT4 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. | |
CT6 |
Incorpora la perspectiva de gènere i altres tipus de desigualtats en la seva activitat com a estudiant i/o professional. Analitza els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. Argumenta basant-se en valors socials i formula propostes compromeses amb la millora de la comunitat. Aplica els conceptes ètics i deontològics de l'àrea de coneixement des d'un compromís personal i professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |