DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | DIRECCIÓ ESTRATÈGICA AVANÇADA | Codi | 165092111 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer i Segon | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
GARCÍA, E.; LÓPEZ, C.; RIALP, J. y VALDÉS A. (1998): Las estrategias de cooperación como medio para la internacionalización. Experiencias de las empresas españolas. Centre d’Economia Industrial. Fundació Empresa i Ciència (UAB), Barcelona. GARCÍA, M. y VÁZQUEZ, C.J. (Directores) (2002): Estrategias y operaciones empresariales en los nuevos mercados. 20 casos a estudio. Civitas, Madrid. GRANT, R.M. (2004): Dirección Estratégica. Conceptos, técnicas y aplicaciones. Civitas, Madrid (4ª reimpr.). JOHNSON, G. y SCHOLES, K. (2000): Dirección estratégica. (5ª ed.). Prentice Hall, Madrid. PADILLA, A.; DEL ÁGUILA (Coord.): E-Business y Comercio Electrónico: Un enfoque Estratégico. RA-MA, Madrid. REVISTA/LIBRO: Libro, ISBN: 84-7897-477-6 VOLUMEN/PÁGINAS/EDITORIAL/ AÑO: Editorial Ra-Ma, Madrid; pp. 41-58 CLAVE: Capítulo de libro PLA, J. y LEÓN, F. (2004): Dirección de empresas internacionales. Pearson-Prentice Hall, Madrid. RIALP, A, (2003): Fundamentos teóricos de la organización de empresas. Un enfoque interdisciplinar. Pirámide, Madrid THOMPSON A., STRICKLAND A., GAMBLE J. (2007): Crafting and Executing Strategy (15ªed). McGraw-Hill , Madrid . VECIANA, JM. (2005) “La creació d’empreses. Un enfocament gerencial”. Col·lecció d’estudis econòmics, nº 3, Servei d’estudis “ La Caixa ”, Barcelona (1ª Edició). |
|
Complementària | |