Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Es realitzarà una primera sessió de presentació de l'assignatura, que pretendrà posar en evidència la transcendència de la formulació d'estratègies de màrqueting. S'exposaran els 9 temes estratègics seleccionats per tractar durant el curs. A més s'explicaran conceptes bàsics que facilitessin l'estudiant a contextualitzar-se amb l'assignatura.
Sessió Magistral Exposició dels conceptes teòrics, principals antecedents bibliogràfics, relació entre els conceptes i la seva aplicació per al desenvolupament de cada estratègia de màrqueting.
Debats Hi haurà dos tipus de debats o participacions actives de l'alumne. D'una banda es desenvoluparan diverses didàctiques en què després de la seva participació l'alumne reflexionarà sobre la seva implicació amb el contingut del tema a tractar, mitjançant un mètode inductiu. D'altra banda, s'analitzaran diversos casos pràctics de situacions reals a l'empresa, en què l'alumne desenvoluparà tasca d'anàlisi i posteriorment debat en grup.
Resolució de problemes, exercicis Aplicació a l'aula dels coneixements teòrics, anàlisi i presentacions d'estudis de casos, resolució de problemes relacionats amb els continguts del mòdul.
Treballs Presentació escrita del treball sobre els contiguts de l'assignatura.
Presentacions / exposicions Exposició oral del treball.
Atenció personalitzada Amb tutories al llarg del curs.