Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Qüestionari amb preguntes obertes per descobrir coneixements, interessos i motivacions previs del alumne envers a la disciplina. Presentació de l’assignatura amb la finalitat de transmetre els objectius, els continguts, explicant la metodologia i els sistemes d’avaluació
Sessió Magistral Activitats teòriques interactives, per introduir el marc filosòfic i el procés de ajudar a cobrir les necessitats bàsiques. Marc teòric de Relació de Ajuda i de Procés de pèrdua i dol
Seminaris Desenvolupament en profunditat dels temes :A) Relació de Ajuda a partir de una pel•lícula analitzant els conceptes de: empatía, escolta activa, respecte càlid, congruència, es treballa amb dos grups de 45 alumnes.
Pràctiques a laboratoris Aplicant en assaig: Intervencions de cuidatges tenint en compte la seguretat, el benestar, la dignitat, i aspectes ètics, estètic i morals de la persona: Higiene i asèpsia, cures de la pell, administració de medicació, constants vitals, percepció, canvis posturals, recollida de mostres, administració de alimentació per sonda nasogástrica.
Treballs Treball de camp, a partir de un guió proporcionat pel professor als alumnes per realitzar una Recollida de dades, Valoració i Anàlisis de la situació de salut de una persona.
Elaboració d'una narrativa basada en un procés de dol.
A partir de una pel•lícula, l'alumne realitza un anàlisis sobre actitud de Relació d’ ajuda
El professor realitza un seguiment dels treballs i avalua el procés i el resultat final
Resolució de problemes, exercicis A) Situacions de cuidatges identificant les necessitats de les persones i interrelacionades , amb grups petits de 20 alumnes.
B) Situacions de cuidatges, aplicant el procés de gestió clínica, elaborant el Judici Diagnòstic i Judici Terapèutic, amb grup de 45 alumnes.
Pràcticum Estada en Institucions Sanitàries Durant sis setmanes, sis hores al dia.

L'alumne te assignada una infermera tutora al llarg del període d'aprenentatge, juntament amb la professora de l’escola fan el seguiment de la seva adaptació a la cultura institucional, així com del desenvolupament dels objectius d'aprenentatge

Objectiu:
a) Reflexionar sobre la practica professional
b)Posar en practica els coneixements, habilitats, actituds
Activitats:
Narratives sobre incidents crítics viscuts per els estudiants aplicant el cercle de GIBS

Observacions i valoracions, obre les respostes humanes de les persones que estan vivint una situació de salut- malaltia- curació

Aplicació de cures, procediments y relació de ajuda a les persones en el procés salut. Malaltia-curació

Sessions clíniques: Presentació i discussió sobre una historia de salut d'una persona