Metodologies Competències Descripció Pes        
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A3
A8
A9
A11
A12
A14
B4
Elaboració de pla de treball grupal i/o individual. Recerca de fonts documentals. Exposició oral, presentació i argumentació dels principis científics basats en fonts documentals.
Treball autònom i de grup. Cooperació amb el grup: 10 %
Assaig modificat: 20 %.
30%
Pràctiques a laboratoris
A13
A14
Examen de demostració d'habilitats i coneixements sobre continguts pràctics treballats a l'aula de laboratori amb diferents escenaris. S'utilitzaran llistes de comprovació amb paraules claus que expressen l'habilitat mostrada i l'escala de qualificacions. 15%
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge
A9
A11
A12
B4
C4
S'avaluarà amb exercicis pràctics (activitats reflexives + una presentació oral en grup) treballats fora d'aula relacionats amb els continguts de les classes magistrals, seminaris i tallers de situacions i estudi de casos.
Els criteris d'avaluació de cadascun d'aquests exercicis es poden consultar a la mateixa activitat al Moodle. Per aprovar la categoria es requeriex una mitjana de 5.
15 %
Proves objectives de tipus test
A3
A8
A9
A11
S'avaluen els continguts treballats a les classes magistrals, seminaris i estudi de situacions i suposits pràctics treballats als tallers, mitjançant 3 proves. Per fer la mitja i poder superar aquesta categoria cal aprovar cadascuna de les proves 40%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per aprovar l'assignatura és requisit tenir aprovats el portafoli, les proves objectives tipus test i l'aprenentatge basat en problemes, amb un mínim de 5 en cada categoria, segons els criteris ja explicats.

Per alliberar matèria als exàmens parcials tipus test, cal treure com a mínim un 6.

A les proves finals, es recuperarà la part que quedi pendent de l'assignatura.