Tema Subtema
EIX 1:
Desenvolupament personal, relacional, ètic, social i cultural
Desenvolupar la habilitat de implicació. Prendre consciència de com l´alumne s´involucra davant les diferents situacions de salut i quines emocions li generen.
Participació activa com a membre d´un equip.
Respecte per la diversitat amb presència, compassió, acceptació, escolta i compromís étic.
EIX 2:
Desenvolupament d´un coneixement científic i del pensament crític
Relacionar els aspectes teòrics i clínics específics i situacions de cuidatges , treballats als cursos anteriors, relacionats directament amb les patologies i pacients que es trobaren durant les seves pràctiques hospitalàries
Fer-se preguntes, donar respostes raonades i prendre decisions adequades a situacions de salut concretes.
EIX 3:
Desenvolupament d´un cuidar integral a l´esser humà
Conèixer i comprendre la situació particular del pacient i família des d´una vessant holística.
Incorporar en els cuidatges el coneixement de la persona, el seu entorn i la situació de salut.
Assolir habilitats per garantir entorns de seguretat i confort: prevenció de lesions, administració segura de fàrmacs i prevenció d´infeccions .
Actuar per generar confiança en l´entorn. Reflexionar davant les normes i rutines establertes a les diferents Unitats , en relació a les diferències i circumstàncies de cada malalt i les seves famílies.