Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació de l'assignatura
Selecció de posició de pràctiques Els estudiants seleccionen l'empresa en que volen realitzar les pràctiques, es posen en contacte amb l'empresa i aporten un CV.
Els alumnes han d'omplir conjuntament amb l'empresa la "Proposta d'estada en pràctiques" (document que es troba a la pàgina Moodle de l'assignatura), i presentar-lo als tutors acadèmics. Quan la proposta ha estat aprovada, l'alumne pot continuar amb els tràmits per realitzar l'estada.
Estada / execució de pràctiques Estada a l'empresa seguint els objectius i les tasques indicades en el document de "Proposta d'estada en pràctiques"
Treballs de pràctiques externes Una vegada finalitzada l'estada, i dintre dels terminis de convocatòria d'examen fixats en la guia docent, l'alumne presentarà un informe sobre l'estada en pràctiques que tindrà com a màxim 25 pàgines d'extensió (més annexos si es creu convenient).
Del treball entre 1-10 pàgines s'han de dedicar a descriure l'empresa, i entre 1-15 a descriure l'estada. S'ha d'incloure també una valoració personal.
Relació amb el tutor de pràctiques intern Es podrà consultar amb el tutor assignat temes relacionats amb l'estada i la redacció del treball.
Relació amb el tutor de pràctiques extern El tutor extern serà l'encarregat de srupervisar les tasques a l'empresa durant la realització de les pràctiques.
Presentacions / exposicions Com a part de l'avaluació, l'alumne haurà de preparar un treball sobre l'estada en pràctiques.
Mecanismes de coordinació i seguiment El tutor acadèmic i el de l'empresa estaràn en contacte per coordinar l'estada.