Metodologies Competències Descripció Pes        
Pràctiques a laboratoris
A5
A6
Es tracta d'una tasca que s'avaluarà mitjançant un examen escrit objectiu que valorarà els coneixements pràctics adquirits (20%). De forma especial, es tindrà en compte el treball en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida (5%). Per últim, també s'avaluarà la participació, preparació prèvia, treball diari dels resultats i la puntualitat. Tots aquests aspectes tindran un valor del 10% de la nota final de l'assignatura. 35%
Resolució de problemes, exercicis
A5
A6
Resolució de problemes i exercicis relacionats amb la temàtica de l'assignatura de forma autònoma per part dels alumnes. 15%
Proves mixtes
A5
A6
Consta d'una prova escrita que combina preguntes de desenvolupament, preguntes objectives curtes i/o preguntes tipus test. 50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'aprenentatge del temes inclosos en l'assignatura no és exclusivament teòric sinó que ha de ser a nivell pràctic i d'actuacions. Per aquest motiu l'assignatura s'avaluarà mitjançant un examen escrit objectiu tipus test que valorarà els coneixements teòrics adquirits (50%), una nota de pràctiques qualificada mitjançant un examen escrit que valorarà els coneixements pràctics adquirits durant les sessions pràctiques (35%) i una nota resultant del treball autònom de temes relacionats amb la temàtica de l'assignatura (15%). L'assignatura s'aprovarà amb un 5/10, havent de tenir una qualificació mínima de 4/10 en cadascuna de les parts avaluades per a poder fer mitjana amb les altres parts. En la segona convocatòria únicament s'avaluarà la part no superada de la primera convocatòria.

Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.