Metodologies Competències Descripció Pes        
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques
A8
Exercici pràctic on, en grups de tres o quatre alumnes, es realitzarà un exercici pràctic d'anàlisi per mètodes computacionals de l'estructura d'una proteïna i se'ls hi demanarà que, en funció d'aquesta anàlisi, suggereixin quins canvis es podrien realitzar en la seva seqüència per tal de millorar alguna propietat (e.g., termoestabilitat, etc.) respecte a la proteïna nativa Aquestes pràctiques poden proporcionar un màxim de 5/10 en la qualificació final de l'assignatura.

Estas prácticas pueden proporcionar un máximo de 5/10 en la calificación final de la asignatura.

These practices can contribute a maximum of 5 points out of 10 to the final grade of the subject.
Proves objectives de preguntes curtes
A8
Una única prova on l'alumne haurà de respondre a tot un seguit de preguntes objectives curtes que demostrin quin és el nivell d'aprofitament individual que ha assolit en l'assignatura Aquesta prova objectiva pot proporcionar un màxim de 5/10 en la qualificació final de l'assignatura.

Esta prueba objetiva puede proporcionar un máximo de 5/10 en la calificación final de la asignatura.

This test can provide a maximum of 5 points out of 10 to the final grade of the subject.

Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

En la segona convocatòria sols es realitzarà la part equivalent a les proves objectives de preguntes curtes de la primera convocatòria (amb idèntic pes en la nota final). Això vol dir que la nota obtinguda en la part de "Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques" de la primera convocatòria serà vàlida també per a la segona convocatòria.

Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.