Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A1.1
A2.1
A2.5
A5.5
C1.4
Entrega per part de l'alumne, de recoplicació d'exercicis fets i proposats, amb anàlisis i comentaris. 30%
Avantprojecte
A1.1
A1.3
A2.1
A2.5
A5.1
A5.5
C1.4
Realització d'un avantprojecte d'edificació(elements estructurals i constructius principalment). 15%
Proves pràctiques
A1.1
A2.1
A2.5
A5.5
EXAMENS PARCIALS 25%
Altres  

EXAMEN FINAL

30%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'alumne que durant el curs, amb les entregues i exàmens parcials hagi obtingut una qualificació superior al 75% del total, podrà optar a aprovar el curs sense presentar-se a la primera convocatòria, sempre que tingui totes les qualificacions superiors a 4,5.

Els lliuraments es fan per plataforma Moodle i hauran de ser penjats dins l'horari marcat. El no lliurament en els terminis estipulats a Moodle representa una qualificació de ZERO.

En la primera convocatòria, s'exigirà una nota mínima en la prova final de 4 punts sobre 10, per a puguer fer mitjana amb la resta de notes d'avaluació. En cas de ser inferior a 4 punts, la nota de la primera convocatòria serà la nota de la prova final únicament.

La segona convocatòria, s'avaluarà únicament l'examen que constarà de preguntes curtes i proves pràctiques, no es tindran en compte les qualificacions obtingudes durant el curs.

En la segona convocatòria podran tenir-se en consideració aspectes favorables d'avaluació desenvolupats en la primera convocatòria.

Haurà limitació i prohibició de l'ús o tenença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant.

No es permet arribar tard a les proves avaluatives. L'alumne que arribi un cop començada la prova es considerarà no presentat. Es considera que la prova ha començat quan es reparteix el primer full d'exàmen o s'han tancat les portes d'accés.

NO ES CONVALIDEN PARTS CONCEPTUALS DE CURSOS ANTERIORS. En el cas dels tallers, el professor pot considerar aspectes positius de cursos anteriors a l'hora de l'abast del treball.