Metodologies Competències Descripció Pes        
Supòsits pràctics/ estudi de casos
A1.5
A5.1
A5.2
B4.1
L'estudiant ha de donar resposta al cas pràctic plantejat, plasmant de manera pràctica, els coneixements teòrics i pràtics de l'assignatura 15%
Proves de desenvolupament
A1.5
A5.1
A5.2
Proves que inclouen preguntes obertes sobre un tema. L'estudiant ha de desenvolupar, relacionar, organitzar i presentar els coneixements que té sobre la matèria. La resposta que dóna l'estudiant és extensa. 60%
Proves objectives de preguntes curtes
A1.5
A5.1
A5.2
Proves que inclouen preguntes directes sobre un aspecte concret. L'estudiant ha de respondre de manera directa mitjançant els coneixements que té sobre la matèria. La resposta que dóna l'estudiant és breu. 10%
Proves pràctiques
A1.5
A5.1
A5.2
B4.1
Encàrrec de disseny d’una planta de procés (API) o activitat alternativa. Important alumnat que cursa el GTBA: no aplica el 15% de la nota procedent de l'API o de l'activitat alternativa sinó que un cas pràctic de disseny d'unitats de concentració i assecat d'aliments 15%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

En el cas que l'evolució de la situació sanitària requereixi reduir la presencialitat s'adaptarà l'avaluació a les directrius que estableixin els organismes pertinents i s'informarà d'aquestes adaptacions a l'espai Moodle l'assignatura.

Avaluació continuada:

70% de la nota correspon a 2 examens que combinen preguntes curtes i proves de desenvolupament. Cada prova té un pes del 35% de la nota final i és necessaria una nota mínima de 3.5 per fer mitjana. 15% per la realització de supòsits pràctics i 15% per proves pràctiques de disseny d'una planta de procés o activitat equivalent.


Segona convocatòria:

Es manté el 30% corresponent a la resolució de supòsits pràctics/estudi de casos (realitzats durant el curs) i el 70% correspondrà a una única prova de continguts de tot el curs. Nota mínima per fer mitjana: 3.5.

La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora