DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | URBANISME I PROJECTES II | Codi | 22204104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Obligatòria | Segon | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l'assignatura. |
Presentacions / exposicions | Exposició oral per part dels alumnes d'un tema o d'un treball (prèvia presentació escrita o/i de diapositives). |
Taller (arquitectura) | El Taller consta d’una part teòrica i una de pràctica. Els projectes pràctics es desenvolupen a l’aula en sessions presencials i requereixen una dedicació complementària dels estudiants al desenvolupament dels projectes sense tutela. Té un caràcter progressiu i permet l’adquisició competencial acumulativa. (*) Aquesta metodologia és referència en el Grau d’ Arquitecte segons la ORDEN ECI 3856/2007, de 27 de desembre. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Esdeveniments científics i/o divulgatius | Xerrades, aportacions i exposicions, amb ponents de prestigi, per aprofundir en el coneixement de determinades matèries. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici amb la temàtica de l’assignatura. |
Pràctiques de camp/sortides | Realització de visites analítico-pràctiques als emplaçaments dels exercicis. |
Debats | Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat. |
Seminaris | Treball en profunditat d'un tema (monogràfic). Ampliació i relació dels continguts donats a les sessions magistrals amb el quefer professional. |
Atenció personalitzada | Temps que cada professor té reservat per a la crítica dels projectes i l'anàlisi dels processos (comunament coneguts com a "correcció de projectes", i per atendre i resoldre dubtes als alumnes). |