DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | TERRITORI I PAISATGE. PROJECTES TERRITORIALS | Codi | 22204207 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A56 |
Realitzar projectes territorials sobre temes de paisatge | |
A58 |
Realitzar projectes territorials sobre temes de paisatge Analitzar de manera avançada el marc físic i cultural del paisatge | |
A63 |
Analitzar de manera avançada el marc físic i cultural del paisatge Realitzar projectes territorials sobre temes de paisatge | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B7 |
Coneix el concepte de desenvolupament sostenibilista Coneix les diferents aproximacions al desenvolupament sostenible i entendre les seves implicacions socials, econòmiques i ambientals, tenint en compte els posicionaments polítics i ideològics Identifica els problemes i conseqüències derivades del desenvolupament sostenible Coneix les eines i els processos per aplicar criteris de sostenibilitat en el disseny i l'avaluació de solucions Aprofundeix en les habilitats i actituds necessàries per integrar el concepte de desenvolupament sostenible en la presa de decisions Soluciona els problemes considerant els elements del desenvolupament sostenible i les seves implicacions Integra les dimensions social, econòmica i ambiental en els treballs i projectes realitzats En la presa de decisions, té una consciència clara de la responsabilitat social i ambiental de la pròpia professió Comprèn la sostenibilitat des d'una perspectiva interdisciplinar, considerant la situació global i els reptes que planteja | |
B8 |
Descriu la situació que justifica la necessitat del projecte Estableix objectius clars pel projecte Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat Preveu i assigna temps necessaris per completar les accions previstes Planifica una avaluació dels resultats dels projectes Fonamenta la seva descripció del context del projecte en evidències i dades alhora que coneix i localitza els recursos legals i econòmics en l’ àrea on es desenvolupa el projecte Els objectius del projecte són coherents amb les necessitats detectades en el context Fa una estimació de l’ eficàcia i l’ eficiència de les accions, aprofitant els recursos que té a la seva disposició Planifica els mecanismes de seguiment de la implementació Identifica possibles riscos inherents al projecte Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real d’ intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte Concreta els objectius a llarg termini en objectius operatius Els objectius del projecte aconsegueixen involucrar a l’ equip Distribueix les responsabilitats i les tasques en funció de les potencialitats de cada membre de l’ equip; adaptant les accions i els responsables a les incidències i als canvis que sorgeixen durant l’ execució del projecte Porta a terme un seguiment de la implementació del projecte per avaluar els resultats del mateix i fa un seguiment de la materialització dels riscos inherents al projecte | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics |