Educació Social (1999) |
Assignatures |
DIDÀCTICA DIFERENCIAL |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | DIDÀCTICA DIFERENCIAL | Codi | 11081104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 1.5 | 3 | Obligatòria | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Dominar els aspectes conceptuals referents a la Didàctica Diferencial. | A3 A8 |
||
2. Conèixer l´evolució històrica de la disciplina. | A1 |
||
3. Identificar els aspectes diferencials personals i grupals que condicionen el procés educatiu. | A5 A6 A7 |
||
4. Reconèixer les modalitats d´intervenció educativa primordials en funció de les diferències detectades i analitzades. | A9 |
||
5. Dissenyar plantejaments formatius adaptats als col.lectius amb característiques diferencials per tal de que siguin veritablement efectius. | A13 |
B2 B17 |
|
6. Captar l´essència de la vessant més aplicativa de la Didàctica Diferencial i entrar en contacte amb pràctiques conseqüents. | B2 B9 |