Guia docent Escola Tècnica Superior d`Enginyeria |
català |
Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió (1998) |
Assignatures |
ANÀLISI MATEMÀTICA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | ANÀLISI MATEMÀTICA | Codi | 17071101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
12 | 6 | 6 | Obligatòria | Primer | Anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Coneixer el conjunt dels nombres reals | A2 |
B1 B11 B15 |
C5 |
Analitzar les solucions d'inequacions. | A2 A3 |
B3 B12 B13 |
|
Construïr el conjunt dels nombres complexos. | A2 A3 |
B3 B12 B13 |
|
Valorar la convergència de succecions de nombres reals. | A5 |
B3 B4 B12 B15 |
C2 |
Prendre consciència de la continuïtat d'una funció. | A2 A3 |
B3 B11 B15 |
C2 |
Compendre la derivada com eina per l'estudi dels processos dinàmics | A2 A3 |
B2 B4 B5 B9 B13 |
|
Aplicar el càlcul diferencial per optimitzar processos. | A2 A3 |
B2 B4 B5 B9 B13 |
|
Utilitzar el càlcul integral per mesurar. | A1 |
B2 B12 B15 |
C2 |
Avaluar la convergència de sumes infinites. | A1 |
B4 B12 B14 |
|
Adaptar funcions mitjançant funcions polinòmiques o trigonomètriques. | B2 B12 B15 |
||
Identificar la funció que modela un procés dinàmic. | A2 A3 A11 |
B9 B13 |
|
Contruïr solucions de processos utilitzant operadors. | B2 B5 B15 |