Pedagogia (1993) |
Assignatures |
INFORMÀTICA APLICADA A L´EDUCACIÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | INFORMÀTICA APLICADA A L´EDUCACIÓ | Codi | 11011202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 1.5 | 3 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Conèixer diferents aproximacions teòriques a la informàtica aplicada a l’educació. | |||
2. Reflexionar sobre teories i models de la utilització de la informàtica educativa i la seva implicació al currículum. | |||
3. Comprendre la importància de la informàtica educativa en el procés d'ensenyament-aprenentatge. | |||
4. Aplicar els continguts adquirits a la pràctica docent o professional. | |||
5. Ajudar l’alumne a viure la informàtica aplicada a l'educació des d'una triple vessant: d’estudi, com a futur docent i amb una actitud investigadora. | |||
6. Conèixer i ser capaç d’utilitzar la informàtica i els seus recursos didàctics amb criteris metodològics ben fonamentats, desenvolupant la capacitat de seleccionar, utilitzar, dissenyar i produir material informàtic per a l’ensenyament. | |||
7. Fomentar hàbits d’investigació, d’observació, de reflexió i d’autoavaluació, que permetin aprofundir en el coneixement i aprendre a aprendre. | |||
8. Conèixer totes les fonts d’informació possibles relacionades amb la informàtica aplicada a l’educació. | |||
9. Desenvolupar treballs d’equip amb una actitud solidària, activa i participativa. |