2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Educació Social (1999)
 Assignatures
  BASES METODOLÒGIQUES DE LA INVESTIGACIÓ EDUCATIVA
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Dominar el vocabulari tècnic i la terminologia específica de la investigació educativa. A11
B6
C5
Comprendre la fonamentació científica i epistemològica de la investigació en educació. A11
B3
Conèixer i diferenciar els principals mètodes, dissenys, estratègies de recollida de dades i anàlisi d’informació. A10
A11
A12
Distingir els trets significatius o característics de les metodologies quantitatives i qualitatives. A11
A12
B1
C2
Conèixer eines i recursos específics per l’obtenció, el tractament i l’anàlisi de dades. A11
A12
B1
B5
C2
Localitzar i utilitzar fonts bibliogràfiques i documentals actualitzades d’informació. A11
A12
A20
B1
B2
C2
Treballar amb diferents eines per l’anàlisi de dades. A10
A11
A12
B1
C2
Aplicar els coneixements i tècniques estadístiques a la investigació educativa. A10
A20
B3
Realitzar una lectura crítica de les investigacions en el camp educatiu, sabent diferenciar els mètodes i tècniques de recerca. A11
A12
B3
B4
B14
C5
Valorar les aportacions i limitacions d’una investigació en la implementació de processos d’innovació i millora. A11
B16
Participar activament en equips de recerca i d’investigació. A11
A12
B1
B5
B16
B18
Inferir, des de resultats empírics, conclusions adequades A11
B3
B4
B14
C5