Educació Social (1999) |
Assignatures |
TEORIA I HISTÒRIA DE L´EDUCACIÓ JUVENIL |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | TEORIA I HISTÒRIA DE L´EDUCACIÓ JUVENIL | Codi | 11081210 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Conèixer les teories de l’educació juvenil en el seu desenvolupament històric. | A1 A2 A6 A12 |
B9 B11 B12 |
C2 C4 |
2. Identificar els canvis dels valors vàlids per a cada societat com a condicionants de la història de l’educació i els models juvenils. | A1 A2 A3 A6 A7 A8 A12 A14 |
B3 |
C3 |
3. Aproximar-se a la teoria i història de l’educació juvenil a través de les formes i expressions artístiques de cada època. | A1 A2 A3 A6 |
B1 |
C1 C2 |
4. Conèixer i saber analitzar els perfils juvenils del segle XXI per abordar les noves problemàtiques socioeducatives. | A1 A3 A4 A7 A8 A12 A14 |
B2 B3 B9 B14 B16 |
C1 C2 C3 C4 C5 |