Mestre Especialitat en Educació Especial (1997) |
Assignatures |
TRANSTORNS DE LA CONDUCTA I DE PERSONALITAT |
Programa |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | TRANSTORNS DE LA CONDUCTA I DE PERSONALITAT | Codi | 11091020 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4 | 2 | Troncal | Tercer | Segon |
Objectius | Recomanacions | Metodologia docent |
Metodologia avaluació | Programa | Perfil de competències |
Fonts d'informació |
Tema | Subtema |
Bloc I. Aspectes introductoris i generals | 1.- Concepte de l'anormalitat conductual 2.- Models teòrics per la comprensió dels trastorns psicològics en nens 3.- L'etiologia en els trastorns dels nens |
Bloc II. Síndromes psicopatològiques | 4.- Trastorns de l'eliminació 5.- Trastorns de la ingesta i de la conducta alimentària 6.- Trastorn del desenvolupament de la coordinació i tics 7.- Trastorn per dèficit d'atenció i hiperactivitat 8.- Trastorns del llenguatge 9.- Trastorns de conducta 10.- Trastorns d'ansietat 11.- Trastorns de l'estat d'ànim 12.-Trastorns generalitzats del desenvolupament 13.- L'esquizofrenia |
Bloc III. Trastorns psicosocials | 14.- El maltractament en els nens: Detecció i intervenció des de l'àmbit escolar 15.- El nen amb malaltia crònica a l'escola |