2007_08
Guia docent 
Escola Universitària de Turisme i Oci
A A 
català 
 
 
Direcció i Planificació del Turisme (2006)
 Assignatures
  OPERACIONS AVANÇADES I GESTIÓ DE LA QUALITAT EN ORGANITZACIONS TURÍSTIQUES
DADES IDENTIFICATIVES 2007_08
Assignatura OPERACIONS AVANÇADES I GESTIÓ DE LA QUALITAT EN ORGANITZACIONS TURÍSTIQUES Codi 215161101
Ensenyament
Direcció i Planificació del Turisme (2006)
Cicle 2on
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
3 Obligatòria Primer Únic anual
Impartició Modalitat per grup d'activitat
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
SETÓ PAMIES, MARIA DOLORES
Adreça electrònica dolors.seto@urv.cat
Professors/es
SETÓ PAMIES, MARIA DOLORES
Web
Descripció general i informació rellevant El objetivo último de l’asignatura es el de proporcionar al alumno una visión clara del concepto de calidad en el ámbito de los servicios y su implicación estratégica para la empresa. Para ello se analizan no únicamente los modelos conceptuales y de media de la calidad de servicio sinó también toda una serie de variables que están muy relacionadas con la calidad: la satisfacción del cliente, la fidelidad del cliente, la imagen de marca y la gestión de quejas.