Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE L´EDUCACIÓ |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE L´EDUCACIÓ | Codi | 11111012 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
MÒDUL I: Explicació psicològica dels processos d’ensenyança i aprenentatge | 1. L’objecte d’estudi de la Psicologia de l’educació 2. Concepció constructivista de l’aprenentatge i ensenyança. 3. L’aprenentatge significatiu |
MÒDUL II: Factors psicològics de naturalesa personal implicats en l’aprenentatge |
1. Els coneixements previs 2. La disposició favorable a aprendre 3. La capacitat d’autoregular l’aprenentatge 4 Trobar sentit a allò que s’aprèn: la influència de factors de naturalesa afectiva, relacional i emocional. |
MÒDUL III: Factors de naturalesa interpersonal i contextual implicats en l’aprenentatge | 1. La interacció entre iguals. 2. La interacció entre mestre i alumnes, el discurs educatiu. |