Filologia Catalana (2001) |
Assignatures |
LITERATURA CATALANA ACTUAL |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | LITERATURA CATALANA ACTUAL | Codi | 12122230 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Prendre contacte i recollir informació de l'alumnat. Presentació de l’assignatura. |
Resolució de problemes, exercicis | Els alumnes llegeixen i preparen -amb bibliografia suggerida- comentaris crítics sobre tres llibres (contes, poemes i/o una novel·la) i sobre seleccions de textos proposades pel professor. No es tracta de treballs, sinó de reflexions personals i anotacions. Posteriorment, a classe, es treballen conjuntament aquestes anàlisis textuals. |
Treballs | Els alumnes duen a terme un estudi monogràfic relacionat amb els temes treballats a classe guiat pel professor. |
Sessió Magistral | Explicacions teoricopràctiques del professor sobre els continguts de l'assignatura obertes al diàleg amb els alumnes. Es tracta de sessions-seminari on, rere els plantejaments teòrics, es treballa sobre models i casos pràctics. |