Dret (2002) |
Assignatures |
DRET PENAL I |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | DRET PENAL I | Codi | 15071010 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
9 | 6 | 3 | Troncal | Segon | Anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Comprendre les funcions del Dret penal en el context de la resta d'instruments de control formals i informals | A1 A2 A3 |
||
Conèixer el contingut de les institucions jurídiques que constitueixen la Part General del Dret penal | A9 A13 |
||
Identificar els principis generals que informen al Dret penal | A2 A3 |
||
Aprendre a organitzar i a planificar el curs per tal de poder abordar tot el temari | B10 |
||
Identificar les institucions de la Part General del Dret penal en un conjunt de fets o problema jurídic | A1 |
B2 B3 |
|
Dissenyar i exposar les estratègies de defensa dels interessos de part en el marc d'un procés penal | A1 A4 A5 A6 A8 A13 |
B2 B3 B4 B7 B9 |
C5 |
Prendre consciència de la incidència de la bona argumentació jurídica i del raonament crític en la pràctica professional | A13 |
B6 |
|
Apreciar els avantatges de l'autonomia en els processos de treball i d'aprenentatge i implicar-se en l'autovaluació | B1 B4 |
||
Apreciar els avantatges del treball cooperatiu en processos complexes de coneixement | B5 |
||
Utilitzar bases de dades i recursos electrònics en l'àmbit del Dret penal | A10 A11 |
C2 |