Guia docent Escola Tècnica Superior d`Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Química (1993) |
Assignatures |
DISSENY D'EQUIPS I INSTAL·LACIONS |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | DISSENY D'EQUIPS I INSTAL·LACIONS | Codi | 20012026 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
9 | 6 | 3 | Troncal | Quart | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer i saber dimensionar sistemes de transport de manipulació de sòlids i líquids. | A8 A12 A14 A15 |
B1 B8 B14 |
C1 C2 C5 |
Conèixer els mecanismes de corrosió i saber com evitar-los. | A1 A3 A5 |
B8 B14 |
C1 C5 |
Ser capaç d’ analitzar les fallades previsibles en instal•lacions químiques. | A4 A5 A7 |
B3 B4 B8 B11 B14 |
C2 |
Conèixer i saber aplicar els reglaments industrials. | A7 |
B2 B7 B10 B19 |
C4 |
Conèixer i saber aplicar a sistemes reals els models de vibracions amb un grau de llibertat. | A1 A3 |
B1 B14 |
C2 |
Prendre decisions de projecte basades en l’anàlisi dinàmic. | A1 A3 |
B3 B11 B17 |
C3 |
Ser capaç d’ aplicar l’ anàlisi resistent a sistemes industrials. | A1 A3 |
B1 B4 B15 |
C2 C5 |
Dimensionar elements estructurals simples. | A3 A10 |
B1 B3 B5 B8 |
C1 C2 |
Saber aplicar el codi ASME secc VIII div 1 a recipients simples. | A7 A14 |
B12 B16 |
C4 |
Ser capaç de dissenyar els principals paràmetres dels recipients a pressió. | A7 |
B8 B12 |
C1 |