Psicologia (1993) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ PSICO-MOTRIU |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | INTERVENCIÓ PSICO-MOTRIU | Codi | 11022223 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4 | 2 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Aproximar-se al marc teòric i metodològic de la pràctica psicomotriu educativa i d’ajuda. | |||
Conèixer els principis i estratègies bàsiques d’intervenció en la pràctica psicomotriu educativa i d’ajuda. | |||
Conèixer les eines d’avaluació i observació en psicomotricitat | |||
Reflexionar, a partir de situacions pràctiques, sobre les actituds del psicomotricista en la relació educativa i d’ajuda. | |||
Preparar adecuadament una sessió de psicomotricitat educativa | |||
Reconèixer les activitats psicomotrius que es treballen en una sessió de psicomotricitat, així com les estratègies, els espais i els temps. | |||
Vivenciar, a nivell personal i en grup, situacions relacionades amb els conceptes centrals de la pràctica psicomotriu. | |||
Prendre consciència de les actituds pròpies i els límits personals en relació a l’escolta, l’empatia tònica, l’expressivitat psicomotriu, la seguretat, la llei i aspectes vinculats a l’inconscient. A partir de l’escolta d’un mateix, potenciar l’escolta de l’altre. |