Mestre Especialitat en Educació Especial (1997) |
Assignatures |
ALTERACIONS EN L'APRENENTATGE DE LA LECTURA I DE L'ESCRIPTURA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | ALTERACIONS EN L'APRENENTATGE DE LA LECTURA I DE L'ESCRIPTURA | Codi | 11091021 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Presentacions / exposicions | Lliurament d’una carpeta o portafoli que recull el treball i la resolució de les activitats diverses de cada bloc de l’assignatura | 0.5 | |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Lliurament d’una carpeta o portafoli que recull el treball i la resolució de les activitats diverses de cada bloc de l’assignatura | 1.5 | |
Pràctiques de camp/sortides | Lliurament d’una carpeta o portafoli que recull el treball de camp realitzat en un centre educatiu. | 3 | |
Proves objectives de preguntes curtes | Proves objectives de preguntes curtes i proves que inclouen preguntes obertes | 5 | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'avaluació està present en els tres àmbits o fases de la seqüència de formació general per a tots els mòduls (fase de contextualització, fase de desenvolupament, fase de resultats i conclusions) i es basa en una avaluació per carpetes on hi constaran també l'avaluació compartida (autoavaluació i coavaluació amb la professora). La segona convocatòria consistirà en l'avaluació del portafoli i una prova escrita . |