2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Mestre Especialitat en Educació Especial (1997)
 Assignatures
  ALTERACIONS EN L'APRENENTATGE DE LA LECTURA I DE L'ESCRIPTURA
   Avaluació
  Descripció Pes
Presentacions / exposicions Lliurament d’una carpeta o portafoli que recull el treball i la resolució de les activitats diverses de cada bloc de l’assignatura 0.5
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Lliurament d’una carpeta o portafoli que recull el treball i la resolució de les activitats diverses de cada bloc de l’assignatura 1.5
Pràctiques de camp/sortides Lliurament d’una carpeta o portafoli que recull el treball de camp realitzat en un centre educatiu. 3
Proves objectives de preguntes curtes Proves objectives de preguntes curtes i proves que inclouen preguntes obertes 5
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació està present en els tres àmbits o fases de la seqüència de formació general per a tots els mòduls (fase de contextualització, fase de desenvolupament, fase de resultats i conclusions) i es basa en una avaluació per carpetes on hi constaran també l'avaluació compartida (autoavaluació i coavaluació amb la professora).

La segona convocatòria consistirà en l'avaluació del portafoli i una prova escrita .